neděle 24. února 2013

konečně jsem se dostala k nějakému článku, aneb čas mě tlačí.

zdravím všechny,
moc se omlouvám, ale čas mě bohužel tlačí asi jsem si myslela že to budu stíhat ale asi ne je to děsný ještě takovýhle počasí k tomu štve mě to nemám ráda zimu už mě to upřímě štve tohle mělo být na vánonoce, né teď v skoro březnu, je to dvouma slovaka K NASRÁNÍ ! >_<
Jinak měla jsem celekm klidný týden nic moc ne nedělo protože sem byla asi po třech týdnech ve škole, takže nás moc netýrali....
celý víkend byl takový odpočínkový mila tu segra mé drahé polovičky, děsnej bordel, ale užili jsme si..)
nevím jak vy, ale já te na tenhle týden neteším teď to bude teprv peklo, zachvíli bude konec roku a já bych měla tuten rok končit takže snad to končím a pak? nevím co semnou bude chtěla bych jít někam dál, ale to je zase o dohadech mého otce, kterýmu se otec ani říkat nedá je to jen o alimetech a penězích fakt smutný jak si lidi dělají děti a pak se nestarají miluju to...takže otec opravdu v uvozovkách....
tuten mesíc co se týče všeho už mám celekm útrum jediný co si ted budu kupovat je asi tak svačina do školy=DDD protože tuten mesíc jsem to přepískla jak v oblečení tak v paušálu, mimochodem bylo to fakt pekelný trochu jsem to přehnala...
 když jsem viděla tuhle fotku a to počasí co je venku řekla jsem si proč by jsme si nemohli zoopakovat Vánoce, docela by mi to bodlo aspon bych letos stihla udělat stromeček a ne abych ho schánela na poslední chvíli, at žije atmoška před vánocema:DDD
Já jsem byla totiž v práci a moje polovička taky takže na to nikdo neměl čas a maminka byla přyč:DD takže jsme schnáneli ještě stromeček na stědrý den a jelikož se jakože povedl ale nebylo to ono, a museli jsme mít umělej tak jsem našla tuhle fotku a řekla jsem si že chci taky ten americkej styl stromečku a vetší stromček, ale naše kočka to bude zlo už ted jsme mely co dělat aby ho celej neschodila..:DD...takže slibuju že se na další rok polepším, slibuju to sama sobě a nééé že to budu zase schánět na poslední chvíli:DDDD jinak se fakt zblázním aspon že ty dárky jsem měla nakoupený dřív jediná výhoda, no prostě když vidim ten sníh musela jsem si vzpomenou na ty Vánoce a říct si že by mohli být znova když je takovýhle počasí ale to se asi nestane:DD
poslední dobou jsem si oblíbila tyhle holky, je to skupina nejspíš sestry jmenujou se MILLIONAIRES mají dobrý songy a výbornj styl, ale to ČR bohužel nezná až na pár jedinců :)
a takhle se budu asi chovat až mi zítra zazvoní budík mám týden praxe a jelikož jsem na oboru prodavačky není to nic moc, ale dá se to aspon nějak dobře vydělaný peníze i když bych nejradši chodila na jinou školu ale nikdy není pozdě někam jít :) kord v dnešní době se hodí všechno takže zítra budu mezi samíma debilníma lidma který neví co by si koupili, a budou jen otravovat kde co je, a proč to nemáme, a kdy to bude, at žijou důchodci >_<
fakt je nemám ráda říkají jaký jsme nevychovaný ale jak se někdy chovají oni to je fakt hnus...někdy se chovaj hůř jak my, ale co at se chovají já se nenechám buzerovat:DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat