neděle 17. února 2013

týden je za mnou, a moje nákupování také takže se budu těšit na nový měsíc a na nové kolekce

ahojky,
celý týden byl jeden velkej bordel nic jsem nestíhala, ale konečne je to za mnou a já teď budu v klidu hcodit do školy kde se nějakou dobu snad nic moc dít nebude >_< ale o tom dost pochybuju :D
tenhle příspěvek bych chtěla věnovat svým uloveným koskům za tenhle měsíc, jsem štastná že jsem si tyhle kousky mohla pořídit a moc za ně ani neutratila:) takže můžeme? >_<
RECENZE♥
 Kabelka:
pro: je prosrorná, pěkná a moderní má takový pěkný a zajímavý vzhled, moc se mi líbila, a za tu cenu? byla bych blbá jí tam nechat jen tak:D Mám jí od miláčka chtěl mi udělat radost takže mi jí udělal a dost velkou, ještě měly černou, ale řekla jsem si že černé už mám, a hnědou vůbec takže VÝHRA! ♥
proti: nic u ní nemůžu vytknout, je dokonalá ♥
 Červený svetr Tally weijl:
pro: má moc krásnou barvu a je velkmi příjemný na těle nekouše nic, takže je nádherný a je v něm teplo:)
proti: myslela sem si že bude delší, ale nevadí dlouhý tílko pod a bude to pěkné, snad >_< 
Fialové tílko NY:
pro: je moc hezké líbí se mi tam ty kamínky je velmi příjemné na těle
proti: je ze předu průhledné čehož jsem si nevšimla ale nevadí není to taková tragedie:)
 Košile NY:
pro: je velmi pěkná a stylová, koupila sem si k nní i takovej ten gengstrs šátek v červené barvě:)
proti: opět myslela jsem si že bude aspon malinko delší ale bohužel ale zase není to tragedie a rouhodně mi to nevadí protože je TOP!♥
Džínová košile GATE:
pro: hned jak jsem ji uviděla jsem ji musela mít tohle jsem scháněla už celkem dlouho moc se mi to líbí takovýhle styl a navíc to je v dnešní době TOP!
proti: fakt na ní nenajdu jedinou chybu:P
Sukně FaF 
pro: líbíla se mi barvička a cena
proti: asi nic:)
PS: Nevyfotila jsem všechno aby článek nebyl moc dlouhý ale popřípadě když budete chtít ještě vyfotím:) nebo sem přidám>_< 
tenhle článek jsem chtěla věnovat tomuhle,večer bude článek nějakej jinej:)

od milačka NEW YORKER cena 250kč















Tally Weijl cena CCA 180kč
NEW YORKER CCA 80kč
NEW YORKER CCA 130kč 


GATE cenu už ani nevím ale byla dost levná
sukne F&F cenna CCA 105kč VÝPRODEJ 

1 komentář:

  1. božíí,krásné
    jestli chceš navštiv muj blog http://sab-aa.blogspot.cz/ není to umělecké jen na vzpomínky:)

    OdpovědětVymazat