neděle 10. února 2013

poslední den prázdnin, a zítra začne vojna co víc si přát?

dobrý večer,
 tak jak jste strávili dnešní neděli? já poněkuď dobře myslela jsme si že to bude taková ta typická nudná neděle ale konec konců jsem se vůbec nenudila, teď jsem přijela, byli jsme se s mojí druhou polovičkou podívat v obchodním centru Olympie. Moc se mi tam líbilo všude slevy, a nové kolekce prostě ráj pro mě, takže jsem si nakoupila do šatníku pár nových kousků které obsahují 1x tílko , 2x doplněk od vlasů, 2x svetry, a džíny (no spíše legíny)..takže jsem maximálně spokojená ♥
schánela jsem takovýhle svetr a povedlo se mi to a mám rovnou 2 :) sice nejsou úplně stejné ale jsou mu podobmé takže mi to udělalo dost velkou radost ♥ jsem maximálně spokojená s dnešním nákupováním, a zítra si asi půjdu zase pro nějaké doplnky jako jsou naušnice , řetízky atd..♥ na tohle je dokonalí obchodák značky GATE ♥ mají tam moc hezké doplnky co se týče naučnic a prstýnku miluju tynhle doplnky myslím si že dodají jakému koliv ottfitu skvělí vzhled, doplňky vždycky rozzáří outtfit, tak snad na něco pěkného narazím i já moc se těšim, jsem tím posedlá a nikdy nemám dost to jsem prostě já:D ale co, jako každá holka co miluje nakupování...ale jsem sklamaná že jsem ještě nikde neviděla katata s vysokým pasem, protože jsem se rozhodla je tohle leto nosit bude to IN ♥ ale to asi až bude jejich sezona teď je opravdu nikde namjí nebo mají ale nikde jsem na ně nenarazila nevadí doma už nějaký mám, a doslova se těším až je budu moc na sebe vzít nosila bych už je i teď když si pod ně vemezmu nějaké legíny není to tak zlé:) kord když není taková ta prává zima...už jsem si je i vybrala když jsem projížděla ebay.com
brala bych i ty co jsou na první fotce jsou moc hezké ale tyhle taky ujdou a hlavně ty hroty dneska neženete už všude takže není problém si je koupit a dát je tam ale asi se mi to nepovede zrovna na tyhle, když jsou takhle roztrhaný co jsem ale koukala tak to taky mají všude a nebo všeuje teď armi, jakože vojenské džíny, košile? nejsem proti tomu ale vím že když si to tady někdo vezme lidi si řeknou větu : co to má sakra na sobě? nebo ještě huř lidi to prostě nechápou, smutný:)
A co jak jste trávili víkend vy, já v klidu a pohodě ♥ chtěla jsem udělat soutěž ale dneska mi to asi nevyjde takže jí udělam v týdnu ale o co se bude soutěžit? o naušnice s gepardím vzorem ve tvaru mašliček, prstýnek s kytičkou, a nakonec řetízek s pírkama, takže výherců bude víc
a bude to rozdělené podle míst takže to teď rozdělim aby jste aspon byli v obraze :)
1. místo.......řetízek s červenýma peříčkama
2.místo........naučnice s gepardím vzorem ve tvaru mašličky
3.místo.......prstýnek s kytičkou
takže si myslím že ceny jsou hezké až bude soutěž dám sem i obrázky dneska už neni čas a je i špatné světlo, stejně zítra nebudu mít co dělat moje drahá polovička bude v práci takže celý den mám jen pro sebe takže zítra mužu udělat soutěž jakou jsem slibovala pokuď chcete :)


4 komentáře:

  1. taky jsem nějaký takový světr sháněla, bohužel nesehnala, nebo jo ale za dost peněz:Dtak si raději počkám na slevy:)
    http://unimportant.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už ho sehnala, akordá nikde neměli bílej a když tak byl malí vebo moc velký:)

      Vymazat
  2. té soutěže se určitě zůčastním! :)) potřebuju nějaké nové šperky tak pokud by jsem měla to štěstí a vyhrála by jsem tak by jsem asi byla štastná :D jinak ten krém seženeš v drogérii měl by být většinou všude tak zkus třeba rossmann :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to budu ráda, ale asi jí stihnu udělat až o víkendu nebo jako udělám jí v týdnu a konec bude třeba za dlaší týden, aby to bylo takový víc šmrcovní :) ale budu ráda když se přidáš, a děkuju za tim pujdu se tam určitě podívat :) děkuju moc jsi zlato jdu přidat nový článek:)

      Vymazat