sobota 9. února 2013

taky milujete nákupy všeho možnýho, já hrozně takže schrnutí..

takže tohle je asi moje druhá pomocná ruka každý ráno ♥ kufřík byl původně mamky a používala ho na gely na nehty noo prostě tam měla sadu na geláky a akrilovky, ale jelikož teď na to nemáme pomůcky ani gely, použila jsem ho takhle a dala do něj všechno ohledně kosmetiky, není to nic moc ale mám tam hlavně to nejdůležitější ♥ ale stějně většinou s toho použiji tak půlku ani ne, jelikož jsem se poslední době moc nemalovala, takový jednoduchý pudr rasenka stíny, někdy popřípadě tvářenka a bay bay, na praxe je to zbytečný tak to stejně nikdo neocení, hrotit to teprv až když jdu do školy...
když jsem v pátek byla naposled na praxi tak jsem se šla kouknout do DM a na první pohled mě zaujalo tohle..Rimmel? řikam si co to bude, nakonec jsem zjistila že je to řasenka a odličovací voda na oči, koukám cca 149kč ? docela dobrá cena na to že samotná řasenka bude stát kolem těch 200 kč, upříme bych za to asi takových peněz nedala kdybych nevěděla jak moc ta rašenka je dobrá, ale jsem spokojená..vůbec mě neštve že jsem si to koupila řasenka namaluje řasy pěkně, nedělá žmolky a ta voda? tu jsem ještě neměla šanci použít jelikož sedím celý víkend doma, takže je docela zbytečný se malovat aspoň si moje pleť o víkendu vždycky odpočine:D

v pátek jsem ještě čekala na jeden balíček co mi měl příjd, objednávala jsem si něco na kruhy pod očima trpim na to, nevím proč ale asi to budou ty geny co jsem tolik zdědila po mamce fakt mě to někdy štve :D ale nic nenadělám takže vždycky se to nějak zakreje nejhorší je to po ránu kdy jsou kruhy šíleně vidět, až když se proberu tak je to lepší, ale řikam si objednám to...
je to vlastně sypký pudr který nanesete pod oči a zároveň vám oči rozzáří a i kruhy trochu zakryje jsem s ním celkem spokojená, akorád mě štve jak je to malé, ale ono je to jedno stačí ho fakt málo a je fakt za směšnou cenu ♥ takovýhle případy miluju pomáhá to, a ještě je to za takovou cenu. kdo by to neměl rád že? :D
odkaz na tenhle přípravek je zde : http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/studio_profesionalni_rada/oci-a4db016385382b/hd_fixacni_pudr_pod_oci/cz
něco o produktu :
Světlo odrážející pigmenty dokonale skryjí vrásky, tmavé kruhy a další nedostatky. Je možno používat samostatně, nebo na krémový korektor. Ideální pro fotografování, ale i pro denní nošení.
Hedvábně jemný pudr vytváří sametově hebký vzhled, obsažené vitamíny vyživují, posilují a revitalizují pleť.
Dopřejte si luxus perfektního vzhledu každý den ...
Návod:
Aplikujte po použití korektoru pro jeho fixaci a plné krytí nebo použijte samostatně pro lehkou korekci. Pomocí štětce naneste do oblasti pod očima, postupujete od vnitřního koutku směrem k vnějšímu. Rovnoměrně rozetřete pro bezchybné krytí.
 to jsou tak hlavní věci o kterých jsem chtěla něco napsat, bohužel kvaliuta fotky je dost mizerna protože je to focené telefonem, bohužel foťák je mimo provoz takže se omlouvám ale přidám sem ještě pár fotek co jsem si koupila, ale psát k nim už nebudu, byl by to dost celkem dlouhý článek, ale popřípadě dotazů budu na asku ♥
 

12 komentářů:

  1. ten prstynek je kraasny i ta rtenka!! Bezva, ted mam chut zase utracet :(:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nejsi jediná:D jsem nakupováním posedlá kord nakupování takových doplnků:)

      Vymazat
  2. ten prstýnek je úžasný mám ráda takové vzory:D :)) a rtěnka vypadá taky pěkně i barva se mi líbí:) a taky se mi líbí tvůj blog :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je dekuji koupila jsem ho ve sleve za směšnou cenu:) ale už nevím kde ale něco jako six určitě :) a děkuju tvuj blog se mi taky líbí:)

      Vymazat
  3. taky by jsem to brala aby mi to tak někdo nachystal :D jinak to se určitě po nějakém takovém prstýnku podívám :D :)) a na tu tvoji soutěž se večer taky podívám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se ten prstýnek bojím i nosit, aby se mi ta mašlička neutrhla, přece jenom je to tam jen přilepený to samé naušnice které jsem si koupila, taky jsou gepardího vzoru a jsou ve tvaru mašličky, jsou moc pěkné pokuď chceš vyfotím a dám je sem možná je dám ale i do soutěže protože když jsem si je na sebe vzala abych je skusila, moc se mi to nelíbilo, tak proč neudělat radost někomu jinému?:)

      Vymazat
  4. byla bych moc ráda, kdyby si odebirala muj blog/stala se pravidelnou čtenářkou:) mám pak o to větší chut psát, když je pro koho:) jinak o te rtence jsem uvazovala, ale byly by to asi vyhozene penize, protoze ja na rty pouzivam jedine Labello a to jednou za pul roku:D a jaká je ta řasenka?:) snháním ted novou, která dobře prodlužuje ale neslepuje řasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky radši čtu když mám pro koho psát a líbí se to:) a já jsem rtěnky taky nenosila, ale poslední dobou jsou jedny z oblíbených doplnku co se týče kosmetiky:)
      a je to řasenka od Rimmel, a je to taková sada ještě s odličovací vodou koupíš to kdekoliv prodávají tuhle značku ale je to AKCE tkaže nevím jak dlouho ještě bude trvat ale pokud to ještě někde najdu tak si určitě koupím ještě jednu protože samostatná řasenka stojí cca 200 a takhle je to za 150 i s odličovadlem:)

      Vymazat
  5. od rimmel?:) a jaký si používala? :D že by jsem se po něm podívala protože makeupu u mě není nikdy dost:D jinak od miss sporty taky nemám ráda právě to je asi jen jediný makeup který trošičku ušel ale jinak jejich kosmetiku zrovna nemusim :))

    OdpovědětVymazat
  6. popřípadě ti ho vyfotím, nebo ti pošlu fotku teď přesně nevim mám jich víc ale vim že jeden je s takovým oranžovým víčkem ale ten není nic moc, hrozně se na mě leskne a je s třitkama a to mi dost vydí pak jsem jak debil v něm pak mám další pošlu ti fotku z hlavy nevím:) ale rozhodně jsou lepší jak miss sporty fakt jsou to šmejdy mě to plet pěkně zničilo, byla jsem samej pupínek a měla jsem i od toho fleky takže to šlo okamžitě přyč to už je výhodnější si kupovat tu essence, to je kvalitnější a cenově taky dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak jo mohla by si to vyfotit by jsem byla ráda:)) já právě i tak mám problémy s pupínky občas tak nechci ani té pleti nějak přitěžovat jestli chápeš:) tak děkuju moc:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určite vyfotím, na pupínky je nejlepší vube tu plet nemalovat ale bohužel znám to nebudu se malovat ráno se probudim a umeju se a hned to na sbee musim patlat:D

      Vymazat