sobota 9. února 2013

good night a zítřejšímu dnu ZDAR!

good night,
 máme tu už večer a já jelikož chci jít koukat na film co dávají v televizi, tak půjdu ulehnout do postele..dnešek byl vskutku zajímavý, nic méně celý dne jsem proseděla u tv a popřípadě koukala na filmy tady u počítače ♥, jak taky jinak strávit dnešní den že? a zítra budeme mít nástěvu..
na dnesek jsem slíbila článek o dívce která mě inspirovala založit blog, a udělat si takový svuj internetový deníček, o všem možným..její blog jsem našla celkem uplnou náhodou ale hned na první pohled mě dost zaujal, měla tam dost pěkných věcí co se týče pletové kosmetiky apod...hodně mě u ní zaujal článek kde psala že každá dívka má jinou pleť a já jelikož mám s pletí problémy, ne jako že bych byla samí pupík, to sice jo ale to pro mě není až tak velký problém protože to má snad každý, ale snažím se o plet starat, ale měla tam rady na různé typi pleti, jako je mastná, smíšená citlivá apod..a našla jsem si ten svuj typ, jelikož mám plet mastnou tak to proklínám pokaždý když se maluju což je každý den, už nevím co s tím takže její  článek mě dost inspiroval a pomoh :) navíc se mi zdá nebo spíše tuším že je to dost hezká a rozumná dívka která má na blogu dobrá rady a typi :)
její blog můžete najít zde >> http://xoxo-gossipgirl.blog.cz/
opravdu tam má dost zajímavých věcí a článku tak doufám že ten blog pomuže jak mě tak i další dívkám s různými problémi protože mě to opravdu pomohlo :)
jsem ráda že jsem její blog náhodně objevila protože teď mám možnost být pravidelná čtenářka a doufám že toho bude dávat víc a víc co se týce kosmetiky protože to je asi to co dívky hodně zajímá a pak samozdřejmně ještě moda a elegance ♥
takže gossip girl ty jsi moje inspirace, proč jsem tohle vytvořila jsem ráda že jsem tě mohla jako blogerku poznat jsi velmi milá holka děkuji ♥
 doufám že to moc neurazí že aby to nebylo jen samí písmenko přidám sem ještě fotku, která se mi moc líbí a je velmi pěkná tak jako dívka na fotce :) ona sama je velmi inspirativní a její blog také takže určitě blog navštivte nebudete litovat stejně jako já jsem mco ráda že jsem na něj zabloudila :)
A co se týče dnešního dne
koukání na filmy, válení se v posteli v večeru jsem se rozhodla dělat palačinky které se mi mimochodem dost povedli, a byli opravdu dobré ♥ ale na muffiny už čas bohužel nebyl, škoda ale udělám je snad zítra když přijede náštěva...ale jsem ráda na druhou stranu že tyhle prázdniny už končí, nebyli nic moc buď se člověk léči z nemoci a nebo se nedá v tomhle počasí nic dělat jediný co mě zachránilo bylo to že jsem chodila do práce ale to taky nebylo nic moc, protože jsem přijela domu, a stejně jsem se nudila takže jsem prazdniny proležela v posteli s plyšákem a koukání na posledních dílu Gossip girl, mimochodem jsem dost sklamaná že už to skončilo, byl to snad neužasnější seroš na který jsem kdy koukala, GG semnou byla tak dlouho, a měla jsem se každý víkend na co těšit, bohžel je tomu konec, a podruhé se na ní koukat nechci už by to nebylo ono...
 a jelikož jsme byli odpoledne nakoupit a já si nakoupila jahody, chci si zítra udělat takovouhle vydatnou snídani jako nikdy jindy, miluju takováhle snídaně nebo prostě jen ležet v poteli a popíjet kakao, kežbych měla notas takhle musím být na mobilu, už aby to bylo moc bych ho chtěla, ale to je ta oblíbena věta maminky ..cituji : až doděláš školu :D.. na tu věu jsem přímo alergická, ani nevím proč ale to by jinak nebyla maminka kdyby nebyli pravidla že?? ...
pro dnešek se definitivně loučím a zítra sem snad něco přidám možná něco zase na inspiraci...bohužel od pondělka jedu povině a zase škola,praxe,škola,praxe..fakt paráda poslední rok a pak jen zkoušky a konec..♥ snad všechno dopadne dobře budu muset ve škole dost zabrat aby to bylo bez problému, ale co..bude to v pohodě, musí jsem vděčná kamarádce kterou jsem ve tříde poznala, která mě nutí se učit a díky ní mi to i jde že jsem si letos opravila dost známek a pochopila něco co počítám už 2 roky a pochopila jsem to teprve až ted.. takže jí patří velký DÍK
 takže dobrou noc a sladký sny všem, co si tenhle článek přečetli ♥ 
bay bay Kristen ♥

4 komentáře:

  1. ty jsi zlato, strasne si me potesila dekujuu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemaš zač doufám že ti nevadí že jsem použila i pro inspiraci tvou fotku :)

      Vymazat
    2. to jsem moc ráda, děkuju že jsi se stala čtenářem od tebe je to pravdu pocta:) ještě když jsi mě inspirovala:)

      Vymazat