sobota 9. února 2013

podvečer, filmy jsou po dlouhém dnu unava

dobrý podvečer,
jelikož už mě koukání na filmy unavuje že se mi chce pomalu spát, tak jsem se rozhodla sem ještě něco přidat večer budu psát článek o dívce která mě inspirovala k vytvoření blogu, a abych si psala takový tvůjn internetový deníček..
ale zpátky k věci, projízděla jsem internet a narazila tam na dost pěkný obrázky, kterýma se nechám v LÉTĚ trochu inspirovat ♥ jde samozdřejmě o outtfity, teším se na léto jako malá žádné bundy nebo kabáty, tunu svetrů atd atd, mohla bych pokračovat do nekonečna:) 
takže přidávám pár obrázků, zdá se mě že pořádně elegantních outtfitů co tady v ČR na ně asi těžko narazíte smutný >-<

















něco se spíše hodí na takový to typický jaro/léto ale tak je to TOP ♥ pochybuju že by si tohle tady někdo někdy vzal, i když možná že tuto lét bude jiný každopádně se na něj moc těším až bude, kratasy s vysokým pasem, boty na podpadky, sukne s vysokým pasem ♥ love it !!!
takže se zase loučím a večer přidám slíbený příspěvek o jedné slečně, snad bude dobře napsanej popřípadě dám ještě pár obrázků ♥
a dále ? no koupila jsem si dneska jahody a taky krabičku s připraveným těstem abych mohla upect muffiny snad se tentokrát povedou protože minule sem je nějak špatně upekla protože nebyli nadejchaný ale byli to spíše placky, ale i tak byli dobré muaah ♥ takže stejně nic jsem tim nezkazila, a spíš jsem si přilepšila akorád to nejsou doslova muffiny jak by měly bejt ale to vůůbec nevadí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat